Toate produsele comercializate de către S.C. Probitz S.R.L. dispun de garanție conform legilor în vigoare din România, 449 art. 16 din 2003 actualizată la 27.12.2008, modificată și completată conform OUG 34/2014 respectiv OG 9/2016. Termenul de garanție al produselor este specificat pe pagina de produs.
Garantia se acorda exclusiv produselor achizitionate de la S.C. Probitz S.R.L. care indeplinesc conditiile de garantie, societatea noastra nefiind raspunzatoare in fata tertilor care au achizitionat produse comercializate de catre S.C. Probitz S.R.L. prin diversi distribuitori.
Calculatoarele, monitoarele si notebook-urile refurbished beneficiează de o optiune contra-cost de “extindere a garanției”. Poți alege această opțiune pe pagina produsului, la secțiunea "Configurare produs", bifând opțiunea sub "Extinde garanția". Această opțiune include extinderea garanției de la 12 luni la 24 de luni.
Garanția calculatoarelor second hand sunt pe componente, calculatoarele second hand nefiind sigilate.
Garanția cablurilor și diferitelor adaptoare nu acoperă cazuri în care cablul se rupe sau adaptoarele suferă deformări mecanice în urma utilizării abuzive.
Pentru solicitarea neintemeiata a reparatiei in garantie, clientul este obligat sa achite contravaloarea manoperei pentru verificarea starii de functionare a produsului aflat in service si taxele de transport tur - retur. Produsele trimise in service care nu au un defect real, produsele ce nu indeplinesc conditiile garantiei si produsele ce nu constituie obiectul garantiei, pot fi considerate solicitare neintemeiata a garantiei.
Termenul de rezolvare al unei garantii poate varia de la 1 pana la 15 zile lucratoare.
Condiții de garanție
În perioada de garanție piesele, componentele sau subansamblele care s-au defectat în urma unor vicii de material sau de fabricație se repară sau se înlocuiesc după caz. S.C. Probitz S.R.L. își asumă diagnosticarea, expertiza, demontarea/montarea, repararea și/sau înlocuirea gratuită a componentelor sau produselor defectate. Produsele care nu pot fi reparate vor fi înlocuite de către S.C. Probitz S.R.L. În cazul în care modelul respectiv nu se mai comercializează, produsul va fi înlocuit cu un alt produs similar, cu aplicarea diferenței de preț sau se va storna la cererea clientului, in termen de 30 de zile calendaristice.
Plata transportului pentru produsele trimise în garanție va fi suportată de către Client - Dus și de către S.C. Probitz S.R.L. – întors.
Produsul achiziționat de la S.C. Probitz S.R.L. nu reprezintă obiectul garanției în următoarele situații:
- in cazul în care sigilul sau seria produsului este deteriorat sau scos de pe produs.
- lipsa unui document in care se specifica detaliat defectul reclamat si datele de contact ale clientului.
- componentele calculatoarelor au fost modificate într-un service neautorizat, ori s-au făcut intervenții asupra produselor de către persoane neautorizate.
- dacă produsul prezintă defecțiuni sau deteriorări cauzate de lichide penetrate în interior, dacă sunt obiecte/materiale străine în interiorul produselor, dacă există arsuri, scurtcircuite sau orice altă defecțiune sau deteriorare provocate din cauza utilizării necorespunzătoare a produsului sau din cauza unor supratensiuni.
- produsul prezinta defecte fizice : lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse, chip-uri arse, procesoare/socket cu pini lipsa sau indoiti, taieturi ale cablajelor, cd-uri sparte in interiorul unitatii optice, lipsa unor piese integrate ale produselor etc
- nu se vor accepta produsele la care s-au facut setari si instalari incorecte, au fost folosite prize fara impamantare, s-au conectat/deconectat anumite componente in timpul functionarii echipamentelor, s-au facut rescrieri gresite de BIOS, produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale
- nerespectarea de către utilizator a condițiilor de manipulare, transport, depozitare, instalare, punere în funcțiune, utilizare și întreținere prevăzute de producător.
Produsele sau componentele consumabile nu reprezintă obiectul garanției (ex: cartuș, toner, baterii, etc.)
S.C. Probitz S.R.L. nu își asumă responsabilitatea pentru datele stocate pe orice fel de produs achiziționat. Recomandăm salvarea periodică a datelor pentru a evita eventualele pierderi de date.
Deteriorările fizice estetice (lovituri, zgârieturi) nu reprezintă obiectul garanției.
Conform legislației în vigoare, consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distantă, în termen de 15 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Daca nu ai găsit răspuns la întrebarea ta aici, contactează-ne prin telefon 0770928380 prin e-mail office@probitz.ro, sau adresează-ne întrebarea printr-un mesaj pe Facebook: https://www.facebook.com/probitzsrl